Klachtenformulier vaccinatiecentrum

Verliep je bezoek aan het vaccinatiecentrum niet helemaal naar wens? Ben je niet tevreden over een bepaald aspect van je vaccinatietraject? Laat het antwoord op een eerder gestelde vraag over vaccineren te lang op zich wachten? Contacteer ons dan via onderstaand formulier.

Opgelet.
Een klacht is niet ontvankelijk als het o.a. gaat over:

  • anonieme klachten;
  • materie die buiten de bevoegdheid van vaccinatiecentrum ligt
  • (bijvoorbeeld; type vaccin, moment of tijdstip van vaccineren,
  • prioritaire doelgroepen, reservelijsten, etc.);
  • een beleidskeuze, -voornemen en –verklaring;
  • (bijvoorbeeld; volgorde vaccineren, procedures, vakantieregeling, etc.)
  • een situatie waarbij je niet zelf of actueel betrokken bent;
  • een klacht die eerder al werd ingediend en behandeld.

 

Jouw contactgegevens
Je klacht
Document
Voeg een foto of document toe
Slechts één bestand.
6 MB limiet.
Toegestane types: gif jpg jpeg png txt pdf doc docx.

De stad Hasselt zal de gegevens die ze van jou ontvangt enkel en alleen gebruiken in het kader van deze aanvraag en geeft ze alleen door aan derden als dat nodig is voor de afhandeling van je vraag. We bewaren ze niet langer dan nodig voor dit doeleinde. Meer informatie over hoe de stad omgaat met je persoonsgegevens kan je terugvinden in de privacyverklaring