Stad Hasselt start met live chatfunctie op website

di, 30/06/2020

Het Hasselts stadsbestuur zet in op digitale dienstverlening. Naast telefonisch contact, het digitaal loket, mailberichten, sociale media en elektronische contactformulieren komt er nu een nieuw laagdrempelig contactkanaal bij. De medewerkers van het klantencontactcenter zullen live kunnen chatten met de Hasselaar vanop de stadswebsite om eenvoudige vragen te beantwoorden of om de burger snel de juiste weg te wijzen op de website.

chat
Deel deze pagina:

Vanaf maandag 29 juni testen we 6 maanden lang een chatfunctie, waar je als bezoeker van de website met stadsmedewerkers live in gesprek kan gaan, tijdens de openingsuren. De chatfunctie zal je vinden rechts onderaan op de homepagina. Je kan er terecht met eenvoudige eerstelijnsvragen of de nodige hulp bij het vinden van de juiste toepassing op de website. Gaat het om vragen die meer opzoekwerk of de kennis van een specialist vereisen, dan wordt de vraag doorgestuurd naar de juiste stadsdienst.