Afspraak maken met de dienst Ruimtelijke Ordening

Wil je langskomen? Maak dan een afspraak. 

Vul onderstaand formulier in, dan hebben we de nodige info om je snel en efficiënt verder te helpen. 

Misschien is een bezoek aan onze dienst onnodig en kunnen we je de gevraagde info meteen mailen. Zo bespaar je heel wat tijd. Kunnen we je niet digitaal verder helpen, dan sturen we je vraag naar onze medewerker die gespecialiseerd is in het gebied waar jouw onroerend goed ligt. Onze medewerker neemt snel contact met je om een afspraak vast te leggen op een moment dat voor jou het beste past.   

Gegevens van het onroerend goed waarover je een vraag hebt
Over welk onroerend goed heb je een vraag?
Soort vraag
Soort vraag
Gaat je vraag over beide aspecten? Duid ze dan alle twee aan.
Ik heb een stedenbouwkundige vraag
Heb je al een concreet voorontwerp?
Slechts één bestand.
10 MB limiet.
Toegestane types: gif jpg jpeg png tif psd pdf doc docx zip.
Ik heb een milieutechnische vraag
Slechts één bestand.
10 MB limiet.
Toegestane types: gif jpg jpeg png eps psd html pdf doc docx zip.
Contactgegevens
Hoe kan onze stadsdienst contact met je opnemen om een afspraak vast te leggen?

De stad Hasselt zal de gegevens die ze van jou ontvangt enkel en alleen gebruiken in het kader van deze aanvraag en geeft ze alleen door aan derden als dat nodig is voor de afhandeling van je vraag. We bewaren ze niet langer dan nodig voor dit doeleinde. Meer informatie over hoe de stad omgaat met je persoonsgegevens kan je terugvinden in de privacyverklaring